Just another day in paradise

Visst är det ett bra tecken??? När man är dagvill på semestern o inte vet vilken veckodag det är.
Upptäckte nyss att det är ju för sjutton fredag idag... inte för att det spelar nån roll, jag har ju semester. Men kan ju va bra o hålla liiite koll iaf.
-
Har haft svårt o sova inatt... har vridit o vänt på mig... har för mig att jag drömt konstigt också. Idag lär jag åka o handla lite... inte bara mat. Nej inatt när jag skulle duscha av mig skit o svett så konstaterade jag att schampot är slut. O lactacydtvålen är också slut.
-
Whoa!!!! Alldeles nyss såg jag en spindel som firade ner sig precis rakt framför mig.... hade jag inte flyttat mig hade den hamnat rakt i mitt knä....  nu har jag lyft ut den istället.... vill inte vara den som orsakat regnet
-
Strax dax för frukost. Katterna har redan försett sig... lyssnar just nu på Linus gammelskrutten som knager i sig sina torrisar. Tänk att han kan konsten o låta äckligt när han äter. Jag tror att han har svårt o tugga riktigt, så det liksom gnischar varje tugga han tar.... som om tänderna gnids mot varandra. Men så är han ingen ungdom heller... aptiten är det inget fel på dock....

Kommentarer
Postat av: tora juhlin♥

SVAR: hahahaa.. ;) kul att du gillade det ! :)

är ganska svårt att förklara med ord ibland... ;)

2011-07-01 @ 14:49:35
URL: http://torastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0