gräsänkling-blues

Det blidde en stund på filten i solen istället för hängmattan. Inte för att det nånsin fastnar nån färg på mig - vitare än iprenmannen är jag =)
Iaf känns det så när alla andra visar upp sina snygga solbrännor efter sommarsemestrar...

Passade på o måla mina naglar härligt turkosblå. Det är ju så himla snyggt till solbränna med turkos. Ja den där brännan som jag aldrig får dårå.

Annars har det inte hänt så mkt nyttigt här hemma... jo en maskin tvätt har snurrat runt o jag har hängt den. E kokar vatten till nudlar. Vet inte om hon tänker göra så det räcker till oss alla tre. J är ju på Sonisphere. Har sett bild därifrån.... det verkade lite upponer om man säger så...
Ja, för bilden var upp o ner på dem. XD
Hoppas de har förbannat kul iaf o att det är bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0