f r e d a g

Huvudvärken has kept me company all day long.
Yäjj jag gillar svengelska ^^
Fortfarande huvudvärk from hell
Jag är dagvill till tusen... hade liksom fastnat på onsdag litegranna så jag fick värsta chocken när jag insåg att det är fredag idag. Det betyder att det är lördag imorgon. O sen är det snart bara en vecka kvar av min semester för den här gången.
Har gjort två vändor till apoteket idag för o hämta ut mer medicin till pållen. Ja inte så att det var såna mängder att jag var tvungen o åka två gånger av den anledningen. Nej första gången hade inte receptet kommit in till apoteket ännu. Grrrr
Gjorde väl andra ärenden som jag ändå hade på agendan o så hem o vända åter igen. Ja för första gången åkte jag med J o J.
J skulle lämna en skrotbil i Avesta o han ville ju hem sen så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0