1337

Asså, det här med travsele var en hel vetenskap ska jag säga.... har försökt få klarhet i vad som är vad... vilken rem som hör till vad....
en sak är säker iaf.... GOOGLE is THE shit.
Hästen hade nog jäkligt roligt åt oss två n00bs iaf..... kunde riktigt se hur han skrattade i mjugg åt oss.
Ena remmen hade jag fattat rätt HUR det skulle vara... skackelremmen... men att den andra långa remmen (en på var sida om hästen) med spänne på ena sidan o hål att fästa på andra, var en bukgjord fanns inte i min vildaste fantasi.... hahaha
Hästen tyckte iaf att det var läge o ge mig ett litet nyp.... rätt vad det var så naggade han mig i låret så det sved till... tror han fick nån form av överslag som bara måste ut... gammal ponnytravare som han är....
Redan igår när jag lastat av sulkyn så fick jag se hur han sträckte upp sig o tittade mkt intresserat på vagnen. DET visste han minsann vad det var till för.... det riktigt lös om hästen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0