vårkänslor

Jag börjar längta efter våren nu... jo jag veeet. Det är lååångt kvar, men jag längtar iaf efter våren. Solen skiner ju idag o det är plusgrader ute... snön har smält undan massor
Börjar lite smått o titta på olika hemsidor för fröer... o att jag sen ramlade in på en blogg som ligger på allt om trädgårds hemsida... ooohhh jag vill verkligen ha våååår nu.

Jag har nämnt dem förr misstänker jag.. men det var väl för typ ett år sen eller så... jag gör en repris helt enkelt...

Allt om trädgård
Odla
Impecta
Rara växter


min mkt misshandlade murgröna längtar också efter våren... eller kanske lite mer efter sommaren för då får den komma ut på grönbete igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0