Fyllda förråd o lador

Fy s*t*n så kallt det var inatt.... o det bet i fingrarna i morse när jag var ut o fodrade o vattnade pållar... o hämtade in ved

Inne på nedervåningen hade vi 12 grader... förutom i hallen där var det bara 5. Ute visade termometern på -26 brrrrrr
På bara nån timme så steg temperaturen till -22 dock... oj så varmt det blev... NOT.

Höleverans på förmiddagen o sen for jag till stan o handlade för det var tomt även i matförråden här inne... inte bara ute i ladan.
Sen lagade jag maten på Bangkok Spicy... enkelt o bekvämt och mkt gott.
E har av nån anledning inte mkt till övers för thai dock så jag beställde en hamburgertallrik på Liljas åt henne...

O jag köpte hem räkor........ så nu kan jag göra nåt åt mitt räkbegär... även om jag är för mätt för o ens tänka på räkor just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0