wind of change

konstaterat att jag börjar visst 7 i morrn... håhåjaja, borde kanske göra kväller snart då. Natta pållar o hoppa in i duschen.

Går i hårsnaggartankar. Känner mer o mer att jag vill kapa det rätt rejält. Förnyelse till kropp o själ. Ja utifall att jag nu FÅR det där jobbet dårå... men ändå en slags förnyelse då jag börjat tänka i nya banor. O jag tror att det var därför jag äntligen tog tag i o påbörjade min myshörna ovanför trappen.
Jag kan inte se mig mätt på den... jag kan gå upp där o bara titta på sakerna o känna myset stråla emot mig.

O bara för det så har jag mer o mer börjat störa mig på det fula dokumentskåpet som står där uppe... det har stått så bra där men nu skämmer det liksom resten av utrymmet.

Det ska snarast möjligt flyttas in i vårat sovrum. Där kan det gärna få stå i ett hörn o skämmas.

Enda funktion förutom att gömma alla våra papper o dataprylar o jox har varit att det varit avställningsyta för modemet o telefonens basstation.

Nu vill jag ha nåt annat där. Ett litet bord eller ett skåp eller kanske bara några trälådor staplade på varandra.... J suckar o säger bara "köp inte hem nåt mer nu"

Vi får se... ska gå en runda o checka vad som möjligen kan finnas i mina gömmor som kan passa...



Kommentarer
Postat av: Helen

Visst är det härligt när förändringens vinder börjar blåsa, bara att fälla ut vingarna och hänga med...

2011-12-06 @ 08:45:52
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0