-_-

Trött igår
o
trött idag
o
trött i morgon (alla dar?)

Fatta att jag inte ville gå ur sängen i morse när klockan ringde... masade mig slutligen upp till stående när det var 5 min kvar tills jag borde sitta i bilen o rulla från gården.

I morgon är jag ledig. EN HEL jvla DAAAAAAAAAG.
Det borde firas... med vad? Åka o handla till julklappsbyte o knytis på jobbet tro?

O vad shoppar man lämpligen då??? O vart???

Vill åka en sväng till Norberg o Klockargården, och till Krylbo o Franzéns och jag vill åka en sväng till Horndal o Min lilla mormor o jag OCH jag vill åka till Västerås o springa i mest varenda liten trevlig butik och i de större också förstås... ajkiiia till exempel.
Men hur ska jag hinna med allt det då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0