prisoner in paradise

Kikade runt lite på Mattsjonsgårdens hemsida... ville se vad de hade o erbjuda i julmatsväg. Men jag saknar vissa saker som de påstår att man kan hitta o läsa om nån helt annanstans på hemsidan.
Hmmmm
-
Bland annat står det att man ska klicka på tomten för o se deras erbjudanden...
jag får bara upp en egen bild på tomten när jag gör så. =(
-
Och man ska kunna läsa på hemsidan om vad deras frukt och chokladkorgar innehåller.... men jag hittar det inte nånstans.... buhu
-
Visst, jag kan ringa. Men nu är det ju så, en gång för alla, att jag gillar o kika mig fram på en hemsida när de nu HAR en hemsida. Som de dessutom påstår ska innehålla just sådan information.
-
Varför göra det svårt när man kan göra det lätt liksom... haha
-
Från det ena till det tredje. Elvis har fått hålla sig inne sen han kom hem. Förutom lite promenader i sele. Jag kan tänka mig att han går runt och känner sig som en fånge i paradiset.
-
Han har fått följa med ut på nattningsrundan av hästarna o sen stå uppbunden i stallet medan vi plockar. O på vägen tillbaka in så brukar han passa på o kissa på lämpligt ställe. Han är för rolig den katten. Man skulle alldeles säkert kunna rasta honom som en hund med kiss o bajspromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0