smock i pannan bara

Nej men se goddag herr huvudvärk... det var inte igår... JO det var nog de det var. Eller iaf i förrgår.

K A N S K E  att jag har blivit kaffeinist???? Kanske måste ha den där koppen varje dag... o hemska tanke... dags att dra ner på kaffedrickandet på jobbet... jag dricker ju inte för att jag är sugen på kaffe... jag dricker det för att det är socialt att dricka kaffe.... det har blivit en vana på jobbet. O jag är ju ständigt på jobbet o kan hinka kaffe...

För det slog mig att igår drack jag ju en kopp direkt på morgonen... men inte i förrgår då jag jobbade kväll... men dagen innan den hade jag också huvudvärk deluxe på kvällen o då hade jag faktiskt slurpat kaffe minst två koppar på dan.

Hmmmmm nåja, nu ska jag filura på klädsel till kvällens kräftgång... kräftskiva mena jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0