notering till mina kära barn

Om ni drar ur varmvattenberedaren för att det åskar.... snälla snälla snälla sätt i kontakten igen när alla andra kontakter ändå sätts i.

Så slipper eran mamma (jag) upptäcka halvtimmen innan avfärd till jobb att vattnet bara är fisljummet. För eran mamma (jag) är ju sån tidsoptimist så det ska ju alltid hinnas med sjuttielva saker på den sista lediga timmen o då är en avspolning (med tvål o schampo o hela konkarongen) helt o fullt nödvändig. Annars kommer jobbarkompisen inte vilja sitta bredvid eran mamma (jag) i bilen på hela kvällen.



Men uppfriskande var det ju o fort gick det ju..... brrrrr

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

2011-08-19 @ 22:26:43
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0