men tänk att jag fick till ett till inlägg som handlar om siffran 5

rackarns bananer.... jag missade att förra inlägget var inlägg numero fem på en o samma dag.... hade ju kunnat forsätta temat med random inlägg som handlar om fem hit o dit

O vips har jag skapat ett inlägg om femmor iaf.... moahahahahaha



Nä men allvarligt, fick tipset att nischa mig... ^^
femmor kan väl vara en rolig nisch.... eller.... inte....

Dagens mat dårå?

Det fick bli jasminris, blandade kokta grönsaker o så chickennuggets. Allt serverat med kall currysås (en nyhet från Druvan).
Hoppas länken funkar nu... när jag googlade o följde länken så kom jag till en X-rated sida som inte passar sig i matsammanhang riktigt.... håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Istället för dagens outfit kan du ju köra dagens strumpa om det är så att outfiten inte är så varierande ;)

2011-08-15 @ 23:27:27
URL: http://neuroticcatlady.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0