har du ingen kam du????

jobbar o bloggar på en o samma gång.... hmmmm hur gick det ihop nurå??

Charmen med mitt yrke är ju att man aldrig vet hur det ser ut från dag till dag... blev utkastad från en tantalona som inte gillade mitt hår idag... o att jag vägrade skära falukorven i bitar... jag var dum som ville att hon åtminstone kunde försöka själv först.

hon pekade på dörren o sa kyligt: -du kan gå
-Ja det kan jag, sa jag o ställde fram kaffekoppen o doppat bredvid tallriken o så gick jag



OOOOOORRRRKAR inte vara snäll idag....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, ja så kan det gå!

Själv blev jag bjuden på supergoda blåbärsmuffins hos en brukare idag, det tackar man ju inte nej till! Hoppas du får en bättre dag i morgon :)

2011-08-16 @ 22:57:01
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0