5 fingrar på en hand

Hoppla så fort det går med dagarna när man släpper tanken på blogg.... redan 5 dar sen jag bloggade sist

Har ledigt denna helgen... treledigt... så skönt så

Igår hälsade jag på hos bror min o gosade med liten plutt. Nyaste familjemedlemmen i släkten - Victor.

Han tog det hela med ro o tänkte sova bort hela besöket... men så småningom vaknade han iaf o jag fick prata lite med han också.... gött med lite joller o bebissmil. Det var nåt han nyss börjat med... att smila mot den som pratar med honom.
Takterna att byta blöja sitter i för han la av världens brak medan han satt i min famn o jag passade på o byta. Lite skillnad att byta på en 5 veckors bebbe eller en 90-årig gubbe... hahaha storleken på blöjan inte minst.

Lite trädgårdssnack hann vi med också.... o lille J fick leka med en gosse som var i gasen mest hela tiden. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0