whats up doc

Ställde klockan på ringning 10.15 imorse... så skönt så.... (när det står klocka läs mobil, gäller hela detta inlägget)

Jag hörde visserligen J's klocka när den ringde men orkade inte bry mig... o tydligen var jag den enda som hörde den för J sov vidare i godan ro han. Haha

Men han vakna väl sen o kände att det var nåt fel... o kastade sig såklart rakt över mig för o kolla min klocka istället för o leta rätt på sin mobil som låg på golvet nedanför honom.... sure vassego o väck mig bara.... men jag somna om lika fort igen när han slutat väsnas o åkt

Lille J har kompis här.... de skulle åka moppe men tydligen åkte han soppatorsk igår så det kunde de ju fetglömma. Så nu sitter de på rummet o spelar tv-spel

E nördar koreansk pop (som vanligt) på sitt rum...

O jag väntar på att svärmor ska komma o hämta mig... ska vara chaufför när hon är till ögonmottagningen idag.

Kanske att jag borde ha fått nåt i lilla (hmmm lilla o lilla förresten) maggen först. Har inte ätit frulle än ens.

O jag känner mig lite hungrig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0