tänk så det kan bli

hahaha tänk så det kan bli när man känner flera med samma namn.

Söstra mi heter Anki... jag har en arbetskamrat som heter Annki... o när klockan är sisådär 6 på morgonen är det inte så lätt o se vem utav dem som skickar sms.

Hade kunnat bli en rolig o förvirrad sms-konversation... om jag hade orkat svara vid det klockslaget. O det gjorde jag ju inte. Jag bara titta vad det gällde o la mig o somna om... inte ens när hon sms'a ett par timmar senare o bad om ursäkt för det tidiga klockslaget så kopplade jag vem jag faktiskt sms'a med.... tur jag inte skrev nåt dumt. hahahahahaha

Jag låg fortfarande o sov då också nämligen

Men nu är jag vaken... pigg vette tusan men vaken o på benen iaf.

Förkyld må så vara... blä för det förresten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0