svammelsurium

Hmmm sova verkar vara enda ämnet jag tänker avhandla idag... för nu är det dags att slå ihop om de ljusblå igen...

Trött är jag... o ändå har jag inte kommit längre än så här... sitter i soffan med bärbara i knät. Ska upp igen i morgon o jobba delad tur... tjohooo eller nåt.

Men det går nog bra... bara man kommer igång.
Det var ju just det som var problemet - komma igång. Känner mig lite omotiverad för tillfället... vill inte, orkar inte, tyar icke mer.

Häromdagen när sonalyckan jublade att det var bara X många veckor kvar till sommarlovet så började jag räkna på mina fingrar... ohoj va skoj... bara 13 veckor kvar till MITT sommarlov... som är såååå mkt kortare än ditt som börjar så mkt tidigare.
Fast ska jag vara ärlig så är det bara 12 veckor kvar nu....

Nedräkning??? skojar du... har införskaffat mig en kam för ändamålet... hahaha nej det har jag inte... nu ljugde jag... man får inte ljuga.

Nej sova var det.... o jag ska intala mig själv när jag kryper ner mellan mina dubbla täcken att jag kommer vakna utvilad o piggelin i morgon bitti när mobilen börjar spela.
Jag har Evanescence "Bring Me To Life" som väckningssignal. Så nu vet ni det också.... intresseklubben kan anteckna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0