en bild säger mer än tusen ord


Häromdagen stod jag på håll med kameran i handen o såg min dotter gå med Lillen över gärdet o solen lyste o det var bara en så vacker bild jag hade framför mig.
Tyvärr stod ju en massa annat ivägen såklart... =(
Har beskurit bilden en massa men ändå kunde jag inte ta bort studsmattan o i nedre högra hörnet syns hängmattan lite granna också.

hmmm eller ja kanske att man KAN beskära den ännu snävare utan o förlora bilden...


Hmmm tja
har ju inte photoshop på den här bärbara datorn... utan det är paint eller inget liksom.... svårt o se vad man gör då.. o vad som blir bäst

en sak är säker iaf... ponnyn är inte mager
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0