Slump eller inte

Läste mitt horoskop i Land för den här veckan som har varit.... o jo nog stämde det in ganska bra allt.

Det stod att jag tyckte att jag fick leda för mkt o visa vägen på jobbet... o med tanke på att jag haft en dubbelgång med mig ena dagen o dessutom jobbat med en som haft semester i tre veckor så jo jag har varit trött i huvudet efteråt.
Men det skulle bli lättnader framöver på den fronten.... låter bra det.

En annan sak som hände idag är lite sådär mysko o ja vill man tänka så, så lite övernaturlig nästan.

Jag har i flera dar tänkt att jag skulle ringa min moster o höra hur det är med henne.... med tanke på min mormor o allt.

Faktiskt så tror jag att tanken ploppa upp i onsdags första gången... o sen har den återkommit minst en gång om dan skulle jag tro.

Iaf, idag när jag satt i bilen på väg till jobbet så tänkte jag att NU ska jag ringa o höra. Mindes inte hemnumret i huvudet o det finns inte med i min mobil så jag skrev in hennes namn o skicka sms till 118118 men fick ett helt galet namn tillbaka... prova på hennes man istället men även då blev det helt fel namn som kom tillbaka... suckade resignerat o ringde hennes mobil istället. Hon svarar förvånat o låter såklart glad när jag säger att det är jag.
Hon förklarar att hon alldeles nyss slagit på mobilen för att ta en bild på en tårta o då ringde jag. Den hade varit avstängd jättelänge innan det tillfället så det var bara en slump mest att hon slog igång den.

Det visa sig ju att de höll på o fira min moster för att hon fyllt år. GISSA NÄR hon fyllde........!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo i onsdags

Är inte det lite freaking häftigt eller what?


Jag tror inte att slumpen hade så mkt med saken o göra... nej jag tror att jag fick lite styrning från kära mormor som sitter på ett moln där uppe o tittar ner på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0