Räkna hästar - är du med??

Tittade ut o räknade ihop mina pållar

Jag tänkte visa med bilder hur det såg ut.


Dallas (närmast kameran) o Texas gick fint o käkade sitt hö...

Lilleman höll ställningarna i skogskanten

Gnistra gick också i skogskanten.... men vänta ett slag..... det är nåt som inte stämmer.....

Inte sjutton ska det vara ett staket MELLAN Lilleman o Gnistra!?!

Pruttstoet har gjort det igen.... gått över till en annan hage...



Är ledig från jobbet idag o tänkte att det blir en perfekt dag o släppa ut Gnistra till de andra pållarna för då kan jag hålla lite koll på henne så hon sköter sig.

Hon har fått gå i lösdriftsboxen med tillhörande "fånghage" sen sist hon förlusta sig på fel sida staketet.

Men iaf, idag skulle hon få komma ut o sträcka på sina lurviga tänkte jag.

Efter att Jonte myra fått skjuts till bussen släppte jag ut henne... strax efter 8 alltså...

Kikade ut lite mellan varven o det verkade lugna puckar... tills jag kikade ut i tio-taget.

Nu har jag återbördat fröken till samma hage som pojkarna o hon sa att hon inte visste HUR hon lyckats hamna på fel sida om tråden... det verkar vara sånt som bara händer i den frökens liv... "hoppsan Kerstin" liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0