För o inte tappa greppet så listar jag

Nånting "normalt" i allt snurrigt kaos av onormalt som är just nu i mitt liv.

En lista - en helt vanlig lista med helt vanliga frågor

4 TV-program
  • CSI
  • Arga snickarn
  • Phineas o Ferb (ja tecknat är kul)
  • Antikdeckarna

4 saker jag gjort idag
  • Jobbat
  • Pratat i telefon
  • Hämtat ut min bok
  • druckit kaffe

4 saker som jag längtar efter
  • Lugn o ro
  • En frisk mamma
  • Att ha roligt
  • rida

4 saker på önskelistan

  • Tillräckligt med pengar på pluskontot varje månad
  • Ett tillräckligt stort hus (som är fix o färdigt)
  • En rotorslåtter o balpress XD
  • Mer fritid


4 saker jag avskyr
  • Orättvisor
  • tandläkare
  • Sjukdomar
  • Bråk o tjafs


4 saker jag tycker om att göra
  • Läsa
  • Umgås i goda vänners lag
  • Bara vara med mina djur
  • Busa med mina barn

4 saker jag ätit idag
  • Stekt lax i gräddsås o pasta
  • smörgås med messmör
  • Chokladtoppar (typ kokosbollar)
  • Godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0