Bowling o Halloween

Jag var ut igårkväll med jobbarkompisarna.... skitkul hade vi

Vi hade bokat 3 bowlingbanor i 2 timmar. Vet ni att 2 timmars bowlande är jobbigt. Efter lite drygt en timme var jag rätt mör i högerarmen o det klotet som jag först tagit var aningens för tungt o jag orkade inte svinga det lika snitsigt längre o mina resultat dalade snabbt. Men (skryter lite ^^) jag vann iaf totalt. Jag hade över 400 poäng efter nästan 4 omgångar... ja sista rundan fick vi avbryta i förtid eftersom bowlinghallen stänger kl 22.


Stilstudie av mig i action... hahaha
ser att det ser ut som om jag har en flintisfläck i bakhuvudet men det är mitt hårspänne... hahaha
Vet ni hur ont jag har i dag i höger arm/axel/nacke??? För o inte tala om vänster ben o skinka.... håhåjaja

Lilla J var på halloweendisko igår också.... o nu ska ni få se resultatet utav mitt pumpagrävande.

Gaffeln sitter där istället för en kniv som J först ville ha
Nu har pumpan fått en annan funktion - den lite mer normala som pumpalykta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0