Tappsko

Vette-17 vad det är med Lilleman o våra hagar. För nu har han tappat en sko igen.

Ja visserligen var det i somras som han tappade den andra - sin första hos oss - men det var typ efter två veckor han tappade den då också. *suck*

Nu har han lagt av sig sin vänstra framsko i snön nånstans. I hagen, typ 30 cm ner i snö-isen när han trampat igenom.

Grannen ska ha ut hovis på måndag.

Problemo numero uno - jag jobbar
Problemo numero dos - hovis skulle komma typ kl 9 om han inte skulle till skogen först

Tanken förut var lite granna att samköra när grannen har hovis där till sina hästar. Vi skulle kunna komma över med Lillen.... men hur fasen löser jag det när jag jobbar o jag inte ens vet om han kommer på fm eller em? Vet inte heller om pålle skulle kunna stå där nånstans under dagen?

I-landsproblem förvisso....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0