Mångalen

Inte konstigt att jag drömt så konstigt på sistone... jag som trodde att det hade o göra med min ngt annorlunda jobblördag.... att jag liksom bearbetade det jag upplevde då...

Men så kolla jag upp fullmånekalendern... o det är ju fullmåne.

Det förklarar ju allt...  Igår var jag oxtokig ett tag på Jerry här hemma... jisses så grälsjuk jag var. Mångalen kanske man skulle kunna säga.

Hoppas jag får sova inatt... borde ha lagt mig för en timma sen, minst. Men ja jag är ju som jag är... hopplös när det kommer till att avsluta mitt surfande på internet i tid.

I morrn är en ny dag... nya äventyr.... jag ska jobba så det rullar nog på med äventyren.

Vill du kolla in när månen är full nästa gång. Här har du sidan som är perfekt för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0