kli-i-halsen

Uj uj, känner mig såååå morgonpigg :S
Vaknade vid 7 o konstaterade att jag fått kli-i-halsen. Eller ja i hela lungorna känns det som om det kliar. O jag hostar o hacklar för att klia. Men det kliar ändå.

Magen är fortfarande inte riktigt ok. Tog en tablett för svidet o tänk, bara jag tänkte på att göra det så började jag må illa. Men ner åkte väl tabletten iaf. O så har jag tagit mig lite juice o ett par smörgåsar till frukost.

Men hörni, jag gillar verkligen INTE att det kliar i lungorna.
Vill inte bli sjuk.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hoppas du mår bättre idag, när solen skiner? I går var det ju ändå rätt mycket "innedag"...

2010-03-22 @ 11:45:44
URL: http://trollmors.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0