Franzéns i Krylbo

Lite dåliga uppdateringar på den här sidan kan jag hålla med om. Så vad har jag gjort sen sist???

Tja inte så mkt alls om jag ska vara ärligt.

Var ju ut i lördags till Rockland o titta på Stonetrade som spelade som förband till Steel Attack. Båda banden gjorde varsin grym spelning som lyfte taket på den byggnaden flera gånger om. Däremellan vad det ett malmöband som gjorde så gott de kunde men det kan fasen inte vara lätt o spela mellan två Salaband på hemmaplan. För det var inte riktigt lika mkt folk på plats framför scenen utan då gick folk o fyllde på i baren.

Sen har jag bara njutit av lediga dagar. Var ju ledig fyra dar på raken så inte förrän i onsdags gick jag på o börja jobba igen. Men så ska jag nu jobba hela helgen också. O nästa helg OCH helgen efter den.... ja jag är ju fortfarande riktigt kass på att schemaplanera så när vi går om från vecka tio (nästa helg) till vecka ett igen så har jag glömt o kolla hur jag hade lagt helgerna så tre helger på raken.... *suck*

Men igår gjorde vi nåt kul ihop några jobbarkompisar o jag. Vi åkte till Franzéns i Krylbo efter jobbet. Hur kul som helst o gå runt där o hitta fina kläder o se att nån annan gillade precis samma saker.... vi var flera stycken som gick o bar på samma tunika OCH samma tights till slut där. Fast jag ändrade mig i sista stund när jag hittade en annan fin tunika som var mera i mina färger. Och så hittade jag en kofta till E som hon kan ha över sin axelbandslösa klänning på avslutningen.

Innan vi åkte iväg till Krylbo så hade vi APT på jobbet.... vi skulle dels gå igenom lite med sommarvikarierna och så pratade vi lite kring verksamhetsdagen som vi hade för en månad sen. Och fikade gott gjorde vi. Tess hade bakat paj (ICAs smulpaj på påse) o Anna hade med sig banankaka o småkakor och Ingvor hade gjort en "sportlovskrans".

När jag sen kom hem igårkväll så väntade en släpkärra full med ved på att bäras in i vedbon så det roade jag mig med sen på kvällningen ihop med E o J.

Idag är E ledig från skolan så jag har tänkt o dra med mig henne o kolla efter skor som hon kan ha på tisdag... lär göra det nu snart eftersom jag går på o börjar jobba kl 14 sen...

Håhåjaja.... först ska hästarna tas ut bara.... det var så mkt mygg o knott som surra runt dem igår så de fick komma in o vila upp sig lite. O idag regnar det så då är det lite mindre flygfän ute.

Men fick jag välja helt o hållet själv så hade jag helst krypit ner under täcket en stund till nu. Att jag är vaken ens beror ju på att J skulle med bussen till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0