Midsommar

Egentligen är jag alldeles för trött för o ens orka tänka tanken att blogga men jag skriver en rad eller två ändå...

Jag har ju lyckats lägga schemat så jag har jobbat precis hela midsommarhelgen.... enda fördelen är väl att jag plockat ihop maximalt med ob-timmar.... 4 timmar i torsdags kväll, 8 timmar igår fredag, 10 timmar idag lördag och imorgon söndag så ska jag jobba 8 timmar så allt som allt kan jag sen inkassera 30 timmar storhelgs-ob.

Men ni anar inte så trött jag är just  nu...

När jag kom hem ikväll så rasa jag ner i soffan o kände hur allt snurrade som om jag låg på en karusell.... o hela jag kände som om jag vibrera också..... brrrr så läskig känsla....

Nu har jag druckit en kopp varm O'boy med lite ovispad grädde i.... blir som bomull i magen o jag tror att jag kommer sova ovaggad.... eller ja... ska jag fortsätta vibrera så blir jag ju vaggad också... hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0