Utkast: Juli 2, 2010

Det som kommer nedanför skrev jag igår men efter att jag sparat utkastet så orkade jag sen inte fortsätta utan det blidde bara såhär.... så vassegoda en dag försent....


Jag är så trött ikväll.... när jag kom hem från jobbet så var jag så trött så jag orkade knappt ta mig hem. Mådde riktigt piss faktiskt.
Huvudvärk o nästan illamående. Skakade i hela kroppen o kände mig som om jag höll på o få migrän (hade aurakänsla i kroppen) och var helt svag.

Hade handlat lite smått men det fick E o J plocka in i kyl o frys för jag tog två alvedon mot huvudvärken o så la jag mig i sängen under påslakanet med en kudde över ögonen o somnade ganska omgående. Sen sov jag som om jag vore klubbad i flera timmar. Tror inte ens att jag hörde när Jerry kom hem.

När jag sen väl tog mig samman o gick ner igen så fanns det iaf pizza att äta. Jerry hade handlat med sig det hem.

Nu ikväll har jag bara legat här med den bärbara i knät framför dumburken. Inte för att jag har tittat egentligen på tv:n.

Helst vill jag gå upp o lägga mig igen för jag är sååå trött o huvudvärken håller på o kommer tillbaka igen.
Men innan jag gör det så tänkte jag berätta om en rolig sak som vi gjorde idag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0