tömkörningspromenix

Uj uj så trött i benen jag blev.
Har varit ute på tömkörningspromenad ikväll. O vi tog hela Västerbo runt.

Först värmde vi upp i rundcorallen att han fick skritta, trava o galoppera i båda varven. Först utan gummisnodd o sen med gummisnodden eller halsförlängaren som det egentligen heter. Han orkade lite bättre idag att galoppera även i höger varv så det kändes bra att se.

Sen bytte jag ju ut gummisnodden mot tömmarna lika som förra gången o så tog vi en skön promenad som avrundning o rejäl bensträckare.

Han fick trava långa sträckor, ja iaf så långa sträckor i taget som jag orkade knata efter... han har sånt tryck i steget när han travar o suger verkligen tag i tömmarna så det känns bra i benen när man går där efter.



Vet ni... jag HATAR den här bärbara datorn för den har nå virusskit i sig som gör att rätt vad det är så hoppar muspekaren nån helt annanstans i bilden o KLICKAR automatiskt.

Så den texten jag nyss skrivit klart försvann totalt... o bara ovanstående blev kvar.... nu orkar jag inte skriva om för formuleringarna blir aldrig lika bra andra gången.

Skit också... blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0