Studiebesök i en hage inte långt härifrån

Igår fick Gnistra åka på studiebesök o hälsa på unge Herr Athos o sin lillasyster som kallas Mumlan.

Tänk så liten hon blev helt plötsligt lilla prinsessan.... hon såg så fundersam ut när vi släppte henne i hagen.

Först fick hon kolla läget själv utan de andra två närvarande men hon undra nog vad som var på gång.

Inte varje dag som hon åker på utflykt.

O jag är så nyfiken på hur det har gått... hon har sovit över inatt o kommer hem igen idag är det planerat. O när sen Mumlan flyttat så åker hon tillbaka för så länge som hon behöver vara sällskapsdam.

Jag tror dock inte att hon har nåt emot det sen... för ska jag vara ärlig tror jag hon föll lite för snygga Athos.

Kameran o datorn ville inte riktigt samarbeta så tyvärr har jag inte fått in alla bilderna på datorn än... men några kom in o här är två utav dem från innan hon fick sällskap. Det är E som tagit bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0