skogsutflykt med me, myself and I?

Tänkte snart bege mig upp mot skogen för o se om jag finner nåt av myrens guld. Tänkte ta med mig kameran men såklart var batteriet urladdat... så det ligger i för en snabbladdning medans jag laddar mina batterier med en rejäl tallrik gröt gjord på fyra sorters gryn (som egentligen ska ätas som müsli) och så mjölk o äppelmos till.

Sen ska jag bara se om moppens batteri också fortfarande är laddat. Annars faller hela idén. Cykeln är ju utan bakhjul så jag kan inte cykla dit heller... o utan bil är jag också. Den står i verkstan o väntar på service....

Få se om jag kan få till nån sån här bild med hjorton istället för jordgubbar sen då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0