Jag slutar aldrig att förvånas

Jag blir lite förundrad när jag kollar annonser på nätet....

Jag tittade bland hundannonserna o fann en som ville sälja sin 9 v hundvalp.

Uppenbarligen har h*n inte fött upp valpen... eller vad läser du ifrån den här texten.

hej nu måste jag sälja min underbara willma pågrund av att jag jobbar och hon är för liten att lämna ensam =(. hon är en jätte fin tjej som lär sig fort. hon är svart brun med vita och jusa täken. och kommer bli en stor tjej efter som hon har lite rottis i sig. men ser ut som en doberman. hon vill hälst komma till nån som bor på landet kan gå lös och lyssnar när man ropar på henne bajsar inte inne men kan hända att hon kissar en skvätt när man sover och inte ser om hon vill ut annars är hon duktig! hon är 9 veckor gammal så en riktig sötis. går i hopp med andra Hundar och katter. och har inga problem med att bo i lägenhet men ett pluss om hon kommer till landet! ring för mer info! eller maila
OBS pris kan duskuteras vid snab affär!!


HUR i hela friden kan man INTE ha tänkt på såna saker INNAN man skaffar sig en liten valp??

O det är sorgligt nog inte första gången jag ser en sån annons.
Är det en fejkannons? Är det nån som inte kan styra sina impulser o köper en valp utan o tänka efter före? Är det faktiskt nån som fött upp valpen men bara missat att nämna det i annonsen? Är det en smuggelhund?

"Prickelito" är inte hunden i annonsen. Han bara får illustrera att det är ett hundinlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0