jag bara är.....

Jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterad blogg. Men jag njuter av min semester ska ni veta.

Hade tänkt åka fram på Möklintaveckan nån utav dagarna men si det sket sig. Jag har en förmåga o liksom "glömma" bort sånt där. O nu är det ju så få dagar nuförtiden.... så man hinner liksom inte ens med. Iaf inte jag....

Kan ju iofs bero på att jag tagit rejäl sovmorgon nästan varje dag jag varit ledig. Man kommer inte igång med nåt förrän hela dagen har gått åt. Men idag har jag iaf tvättat o hängt ut en maskin tvätt, o maskin nummer två är väl kanske klar i skrivande stund.
Det märks inte att det spöregnade en stund igår med åska o dunder. Möjligen blev det nån grad svalare men solen skiner idag igen. Så lakanen o handdukarna som jag hängde upp torkade på väldans kort tid. Kan ha berott på blåsten i kombination med solen iofs. För jäsiken så det blåser idag.... höll inte på att få fast lakanen på linan ens


Kommentarer
Postat av: Rosida

Jättefin bild. :D

2010-07-19 @ 23:01:40
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0