En bildresa

Är ni redo? Hoppa upp då vettja så åker vi

Kolla in min fräna hjälm bara först... jag gillar verkligen motivet. Så min humor liksom

Mellan trädstammarna skymtar sjöns glittrande vatten.
Alldeles invid vägen ligger den.
När jag åkte till sjön så råkade jag komma ikapp en älg men trots att kameran låg i magfickan hann jag aldrig få nåt kort på den innan den älgat in i skogens skydd mellan träden


Först hittade jag massor av hjortronblad men inga hjortron alls.... surt sa räven liksom

O massvis av blåbärsris med blåbär men inga hjortron

Men så plötsligt dök det upp ett bär här.... o ett bär där....

Det är lite som att leta efter svamp. Först ser man inget o sen ser man nåt som man TROR är rätt o SEN hittar man nån liten här o nån liten där... innan man plötsligt ställt in rätt fokus på ögonen o då bara ÄR dom där. Mitt framför en, i massor

Fick ihop en liter rätt så snabbt ändå

O då var det ju bara hemfärden kvar

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna B

Aha - du var intill Gorgen?

2010-07-27 @ 19:01:57
URL: http://trollmors.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0