Dagens:

Dagens tecken går i städa o pyssla på gården tecken. Jag fick för mig att dra igång grästrimmern o har trimmat runt hästhagarnas staket så inte gräset ska sno all ström ner i backen.

Då blev Stora J så inspirerad att han fick för sig att måla på ett lager rödfärg på hästarnas vindskydd o han mumla nåt om att skruva fast takplåten som blåste av för typ 100 år sen när vi körde hem byggnaden o sen bara har väntat på att bli monterad igen.

Jag gick in för att jag fick soppatorsk i maskinen o kände då hur mina fingrar liksom pirrade efter vibrationerna som blir när man kör trimmer. Så nu ska jag nog grilla lite käk. Blir heeeelt otippat hamburgare.... haha inte ett dugg otippat då vi grillat massor av burgare iår.

Bara för att jag inte har nån bild på när jag trimmar runt staket eller när han målar så slänger jag in tvättbilden jag snacka om för några inlägg sen.... nu är den nämligen inlagd på datorn från kameran.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0