Barnarbete is the shit

Kom på att jag har ju faktiskt 2 fullt friska o arbetsföra barn som bara går här i huset o dräller.... XD

ATT-GÖRA-LISTA
Hänga tvätt - E hängde den som vänta sen igårkväll
Diska - J ska till med den nu
Städa vardagsrum
Städa toalett - Jag tar tag i den alldeles nu när jag postar detta inlägg
Tvätta - Jag har lagt i en maskin till iaf
Plocka ihop sopor som ligger på gården o väntar
Åka o slänga sopor
Fixa ID-kort åt E i stan
Sortera tvätt
Bära vatten åt hästarna
Blogga

Städa runt huset

helt plötsligt så har vi betat av några fler saker på listan... moahaha

Nu har jag dragit på lite dunkadunkamusik i spelaren också så jag blir lite mer motiverad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0