Bildkavalkad - julen i bilder


En islykta från hästarnas vattenhink

Mitt vardagsrumsfönster... fast bilden är tagen innan jag hann julpynta själva ljuskronan med mer juliga attribut

Julaftonsmorgon på jobbet

Julgranen är pyntad

Fullmåne ett par dagar före julafton men fortfarande väldigt klotrund på julaftons morgon

Annandagen bjöd på snö i  drivor... här ser man iaf vägen men på morgonen när jag åkte till jobbet så var det mörkt o vägen över Svedboäng var nästan helt försvunnen i drivorna... jag fick gissa var vägen gick

Mitt papperspynt på nödutgångens altandörr... en snöflinga för varje advent o granarna för julafton XD

Det dröjer nog ett tag innan nån vill sitta här ute o njuta av vädret på sin rast

En brukares fina fågelmatplats... nästa år ska jag nog fixa en sån här fin pinne o hänga upp mina fågelfröautomater i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0