merry christmas hohoho

Jag ska göra som så många andra idag.... jag ska ut o spendera mina surt förvärvade slantar i julstressen o trängas o knökas o slåss om alla pryttlar som kan tänkas vara potentiella julklappar....

Lite har vi shoppat sen tidigare men ja.... det är mye som fattas också....

Hur ser era planer ut för dagen????

O det är ju satans så kallt ute så värmepumpen har hängt mest som dekoration på väggen... för brummar o blåser varmluft gör den då rakt inte när tempen understiger -20ºC

Hästarna håller värmen på sitt sätt... de äter. O äter. O äter.... rundbalen som vi rulla ut i fredags är snart slut.... *suck*

Men de fryser väl iaf inte då.... får väl se det positiva i det hela...

Så snart lär jag väl beställa hem ett par balar till.... hade hoppats att de skulle räcka i två veckor var men nix

Får se om vi rullar ut den andra balen vi har ikväll eller om det får gå nån dag till med spillet som de har kvar i hagen än så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0