Jag har väl aldrig sett på maken

Hmmmmm

Fick ett såååå roligt brev idag...

från länsstyrelsen....

nån tjomme har roat sig genom att anmäla oss för vanvård av våra.... ja vänta nu ska ni få höra... våra GETTER!!!

Nu ska vi se...... jag ska gå ut o räkna mina getter.... o se hur många jag har som lever o står i dynga o sen hade jag visst döda getter som låg o luktade illa... när det är en jävla massa minusgrader ute.... vad jag vet så luktar inte djupfrysta saker så värst mkt... ja de luktar inte ruttet iaf.... eller har jag fel?

Däremot har jag ett avlopp som ibland luktar.... men tametusan att jag har några döda getter nerspolade i avloppet

Jag har inte en enda jävla get här hemma... inte getabocken heller längre.... o inte stod han i dynga när han levde heller.... fasen om en get ens KAN fixa dynga.... snarare att den lämnar små söta pluttar mest överallt.... ja sen att det kan bli ansamling av såna pluttar också om de bajsar på en o samma plats... men att kalla det för dynga....

Ja roligare kan man ju ha så här de sista skälvande dagarna av året.... än att behöva skicka svar på imbecilla anmälningar

Jag har två kandidater på rak arm som det skulle kunna vara.... båda har sina egna personliga skäl till varför de skulle vilja göra nåt sånt.

I'm not impressed though

Kanske är mina shettisar som misstas för getter... lika håriga är de ju...o Gnistra är ju minst lika envis som en get... men hon lever i allra högsta grad....


Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron

Hahahahaha!!!! Förlåt att jag skrattar, men GETTER???? Hahahaha, ja gisses Malin! Har inte folk bättre saker för sig???

Och du! Om du nu hade getter o dom nu skulle ha det så hemskt o lida så mycket... Vore det då inte på sin plats att länsstyrelsen gjorde ett oanmält besök istället för att skicka ett brev??? Hur många vanvårdade djur blir hjälpta av ett brev?



Nä vet du va, bjud hem länstyrelsen på en kopp kaffe så dom får räkna dina getter ;)



Kram på're!

2010-12-29 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0