rls o inköpslista från granngården

Uscha
jag har pirr i benen nu, o det är mitt knatande i blivande hästhage som är orsaken till att det nu känns jäkligt obehagligt i dem.

Märks att jag börjar bli gammal för så fort jag gjort nåt utöver det vanliga, rört på mig mer än "normalt" så blir det äckelkänsla i benen. RLS = restless legs syndrome.

Me no want that

jag borde hoppa i säng snart.... får väl se hur det går med tanke på mina krypiga ben.

Men nåt som är skönt är att jag är ledig i morgon också. Tjohooo så glad jag blir dåå

Har en inköpslista i huvudet på grejer som jag behöver från Granngården
9 grindhandtag
Isolatorer (en hink eller iaf en kartong)

Haha ja oj så lång listan blev... men kommer inte på såhär på rak arm om det var nåt mer jag behöver därifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0