Möe möe

Möe stolp var det
Möe stolp blev det
Möe stolp till behöver jag



Jag letade mig ut på gärdet med ladan som innehöll den värdefulla lasten. Många var sargade av tidens tand o av åren i jord men andra såg helt okej ut. Jag plockade på mig en rejäl laddning men när jag sen kom hem o började räkna så insåg jag att jag nog behöver minst lika många till.... hujedamig...

Men såvida inte vädret är alldeles omöjligt imorgon så knatar jag nog ut o fortsätter där jag slutade förut då mina dyrt inhandlade stolpar tog slut.

Sen får vi se hur långt jag kommer...

Bara jag får igång traktorn också... annars vette-17 om jag vill knata o bära stolpar till förbannelse... nåja det visar sig.

Nu ska jag fortsätta kolla CSI NY med full fokus på programmet så jag fattar vad de pysslar med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0