mångalen?

Jag vet inte om det har o göra med att det var fullmåne idag eller om det bara är slumpen som gör det... men...
...den här jobbardan var inte en av de lättare om jag säger så.

Jag är helt slut i knoppen. Två larm hade vi. Och ett åskväder som gjorde att jag inte kunde gå hem med den tantalonan jag skulle följa med hem. Vi fick beställa färdtjänst som visade sig dröja vääääldigt lääääänge... så länge att åskvädret hann gå över o regnet hann ge sig. Så jag avbokade bilen o så knata vi hemåt iallafall. Bara en aningens försenade.

Min arbetskamrat för kvällen hade sina egna bekymmer att tänka på och hennes mobil ringde oupphörligen mest hela kvällen. Ibland är det bara så
Hennes mat bestod av en påse nötter o en banan (som jag fick av en brukare o skänkte vidare). Själv fick jag blodsockerfall väldigt akut o ramlade på darriga ben in på café Valvet o köpte mig en macka o cola samt en chokladboll till efterrätt.

Jag hoppas o tror att vi kom ihåg alla iallafall... men vi fick inte många minutrar över av kvällen. Så alla saker vi lovade att maila till höger o vänster får ske imorgon istället.

Nu har jag avnjutit en kopp te o en limpsmörgås med kaviar. Och facebokat en stund. Så nu ska sängen intagas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0