Lite surfingtips från mig

Tack för lite tips på vad ni surfar runt på för sidor. Det är väl inte mer än rätt att jag lägger upp lite länkar också då. Jag som inte har redigerat min länklista ett endaste dugg...

Jag brukar alltid läsa Aftonbladet såklart. O även Sala Allehanda finns ju numera på nätet.
Facebook får också ett besök eller två av mig XD
Sen kollar jag runt lite bloggar. Bland annat syrrans blogg o svägerskans får ett besök mellan varven.

O sen ibland när man surfar runt så hittar man roliga sidor som man sen gärna återkommer till. En sida som handlat mest om ponnyflickor hittade jag för rätt länge sen, och en annan hästsida som är mer som en hemsida med massor av skoj informativ läsning att bläddra runt i.

Sen såklart är jag ju in till Anna, Anna o Anna o läser ^^

Tjingeling, nu ska jag ut o kolla för det har flugit förbi tre vrålande plan på låg höjd alldeles här utanför medans jag setat här o skrivit detta... vaffö dårå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0