sova på agendan nu

Nu ska jag gå o lägga mig o så hoppas jag att jag får sova inatt.

Inatt som var så drömde jag konstigt. Det handla om en hönsgård typ o så en kyckling som mellan varven inte alls var en kyckling utan en kanin o sen var det en kyckling igen o det fanns katter med där inne som kunde gå sta o äta upp lilla kycklingen.... ja egentligen blev jag inte riktigt klok på vad det var för djur där inne alls... Det var kaniner, höns, katter, bäbisar av ovan nämnda djurslag o så några andra pippifåglar också... hmmm.

Hoppas jag slipper ha så mkt zoo omkring mig inatt. Vill verkligen få sova lugnt. Men en übersnorig näsa lär väl förhindra såna önskedrömmar.


Men visst har jag väl ändå chansen att få drömma sött när jag sover under så fint hjärtdekorerat påslakan?
Köpt på IKEAs barnavdelning men HEY det var ju iaf vuxenstorlek på grejerna. Jag diggar det skarpt.

Bilden är tagen utav Elin idag. När jag låg o sov mitt på dan. Jag vet att jag hörde hur kameran rassla till men jaja, jag syns ju inte så mkt... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0