Not much new under the sun

Snorig idag med... o nu har jag börjat få irriterande slemhosta också. Vaknade imorse av att jag hade en tjock äcklig slemklump i halsen som inte ville lossna hur jag än försökte hosta upp den.

Känner mig äckligt fryssen o emlig rent allmänt.

Ja där har ni läget för idag. Inte så roligt o läsa om kanske... men intresseklubben kan ju göra en anteckning om så är.

Helst skulle jag dra täcket över mig o sova bort dagen idag. Vi får väl se... eller så kan jag ju bädda  ner mig i soffan o titta på en film. Har lånat Bröllopsfotografen av "faster Malin" (min svägerska) som jag länge velat se....

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du känner dig bättre snart!

2010-04-17 @ 15:19:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0