Däppt i däsan

Urk, jag fick gå hem från jobbet igårkväll.

Trodde först att jag blev magsjuk för magen bubblade o sen fick jag gå på toaletten o ja, gjorde det man brukar göra på toaletten när man är magsjuk. Fast jag kräktes inget.

Det lugnade ner sig från magen men förkylningen som jag känt varit på G i några dar bröt ut med kraft. Så förmodligen satte sig förkylningen i magen lite granna också.

Vaknade i morse med feber. O jag har inte sovit så bra i natt heller...

O här hemma är det bara Jerry som är frisk. Han har åkt till jobbet medan jag är hemma med sällskap av båda kidsen.

Usch, känner lite från magen... det känns som om den är full med snor typ. Uäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0