Asså...

Asså... asså.... asså....

Han kom, han såg o han gick....



reparatören fick igång luftvärmepumpen, kollade temperaturen som den blåste ut. O vid källan (dvs alldeles vid utblåset) var det 49ºC precis som det ska. Sen kollade han felkod o den sa att det var för låg omgivningstemperatur och/eller låg nivå av kylmedium. Sen sa han att han skulle beställa hem grejor o höra av sig om när han kunde återkomma o sen drog han....

Jahapp

Det var det, det.

Offrade ju bara min Hebyresa för 10 minuters check av "mockafjong". O nästa vecka som jag tänkt utebli från Heby pga låga energinivåer.
Gissar redan på förhand att jag kommer vara pretty slut efter min kommande jobbhelg. Torsdag - kväll, fredag - kväll, lördag - delad tur, söndag - dag o slutligen måndag - dag. Håhåjaja bara 42 timmar på 5 dagar o sen endast tisdagen ledig innan jag går på o jobbar igen.
Håhum så dum jag är ibland när jag lägger schema.

Jag har konstaterat fakta. Jag KAN tamefaen inte lägga vettiga scheman.
Fast å andra sidan så är det ju just tisdagarnas Hebyresor som orsakar att jag lägger såna mastiga idiotscheman för att få till en ledig dag eller kväll på tisdan så jag kan fara dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0