Throwback

För två år sen idag var jag på en annan plats. Både fysiskt och psykiskt. 
 
Den här bilden jag la ut på Instagram då, får symbolisera starten på min resa till att börja läka.
 
Där stängde jag äntligen dörrar som hindrade mig från att öppna nya dörrar. 
 
Ibland måste man ju göra det. När man gått genom samma dörrar tillräckligt många gånger så leder de inte till något nytt längre. De är bara återvändsgränder. 
 
Fick en kommentar av en vän då. Men va f*n,! Både Cava och berg.
 
O ja. Kan man behöva så mkt mer? Jo lite hav också. Jag var vid havet. På bästkusten. Där mår jag bra. När jag är vid havet. Så mycket sköna energier där. Urkraft.
 
Facebook påminde mig om dagen.
 
Med 10 minuter kvar av dagen så slänger jag in inlägg nr 2 på samma dag efter ett längre blogguppehåll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Att våga öppna en ny dörr är fantastiskt, det enda som egentligen kan hända är att man kanske behöver stänga den för att öppna ännu en ny...Dörrar man öppnat många gånger har en tendens att inte leda någon vart

Svar: Det var nog snarare så att jag fick kraft, energi och mod att stänga den dörren där exet hade parkerat sig i dörrhålet till. Han blockerade allt bra från att komma in o själv stod han o trampade runt runt bara. När jag fick den dörren stängd slutade det bli korsdrag så andra dörrar slogs igen av vinddraget och istället kunde stanna öppna.
Kalla mig M

2019-07-24 @ 14:05:11
URL: http://www.franminvraavvarlden.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0