Saturday

Ledig helg. 
 
Planerna för dagen löd. Åka o bada med en vän och hennes dotter. Och efter det skulle vi fota.
Krylbo järnvägsstation. 
 
Efter en stund i kylan frös vi och åkte hem för att äta. Sen va planen lite löst att åka o fota mer men nä vi blev sittandes. 
 
Jag har haft tankar kring ett aktivitetsarmband och när jag nämnde det för henne så sa hon att hon hade ett extra som bara låg och att jag kunde få låna det. Sååå nu har jag fått låna ett fitbit armband. 
 
Såklart utmanade hon mig genast på en challenge. Ja hon vann ju lätt med 4000 steg sisådär eftersom jag bara fick en knapp timme på mig att komma ikapp. Men jag kan lova att imorrn vinner jag. #vinnarskalle
 
I skrivande stund ligger jag 354 steg före. Men hon har nog lagt sig nu. Jag ska också lägga mig nu. 
 
Grejen va att under min resa hem från henne till mig så hann hon steppa på stället så hon kom om med flera hundra steg. Haha ja hon fick tillbaka direkt. Jag hade ju lite steg att gå här hemma innan jag kom in ens.
 
O nu godnatt

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ett sånt armband har jag också funderat på, men har inte bestämt mej än..hehe

Svar: Jag fick ju låna så behövde inte bestämma mig 😊
Kalla mig M

2019-01-20 @ 13:46:17
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0