Tankar

Försökte mig på lite taktisk schemaläggning till det här schemat jag går på nu. 
 
Det är så jäkla svårt att tajma ihop livet med jobb o träning o hela fadderullan.
 
Så den här veckan jobbar jag uteslutande kväll. Utom på söndag. Då avslutar jag med en delad tur. Hur tänkte jag där liksom?
 
Träningen blir ju typ noll och nada. Jo på torsdag är jag ledig. Får försöka köra ett abs'n'ass då
Körde cirkelträning i söndags iaf.
 
Älskade upplägget. 40 minuter ren o skär kötta järnet. 10 stationer. 15 rep av varje utom burpees som var 10 och trappen som var ner för hela byggnaden och upp igen.
Man körde i sin egen takt och bytte station varefter man gjort vad som stod på beskrivningen. Pustade där man behövde men sen bara kötta vidare.
 
Precis vad min skalle behövde. Få köra på utan att behöva ta hänsyn till något. Vinnarskalle och envisheten gjorde att jag stod inte still långa stunder.
Axelpress, efitsitups, efitarmhävningar, burpees, rygglyft, kb-svingar, grodhopp, benböj, fällkniven och trappen.
 
Igår bjöd skymningshimlen på en galet vacker föreställning. Pärlemormoln. Svårt som tusan att fota så man gjorde motivet rättvisa. 
Om inte planeringen hinner ändras så har jag ikväll en runda jag sällan får åka. Men jag gillar folket på den rundan. Det blir så uttjatat att åka samma samma jämt. Även om det såklart går bra o de är trevliga där också. Men ombyte förnöjer heter det ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0